Min viktnedgång

LilySlim Weight loss tickers

söndag 6 mars 2011

Nya kroppsmått

Nu har måttbandet åkt fram och jag konstaterar att jag minskat på samtliga mått, mer eller mindre. Mycket glädjande! Här är de nya måtten (förändring inom parentes)

Vänster överarm 41 cm (-3 cm)
Byst 121 cm (-6 cm)
Under byst 103 cm (-6 cm)
Midja 108 cm (-1 cm)
Mage 124 cm (-7 cm)
Rumpa 117 cm (inte mätt tidigare)
Vänster lår 68 cm (-5 cm)
Vänster vad 43 cm (-1 cm)

Total minskning i cm är 29 cm. Det är ju faktiskt ganska mycket! Heja mig! :)

Vågen visade imorse 103,9 men jag brukar väga mig på kvällen så siffran kan vara lite missvisande men dock helt på rätt väg i lagom takt.

7 kommentarer:

  1. Hej. Jag tycker att du har en fin och trevlig blogg, och du verkar vara en modig tjej. Jag ska också göra en gbp och känner mig väldig tacksam över alla modiga människor som vågar skriva öppet om sina operationer, både positiva och negativa saker. Det är till stor hjälp för oss andra som ska göra samma resa. Önskar dig en trevlig sommar, bra jobbat =0)

    SvaraRadera
  2. Hej! Hur går det för dig? :)

    SvaraRadera
  3. Hej. Har läst igenom hela din blogg nu, det tog ett tag.
    Jag ska göra gbp och väldigt nervös.
    Tack för att du delat med dig av din resa.
    Ha en trevlig fortsättning. / Lovisa

    SvaraRadera
  4. Du jobbar på på bra - jag opererade mig för en vecka sedan så jag har precis börjat min resa.

    SvaraRadera
  5. I could not resist commenting. Very well written!


    Review my homepage: e-cigaretter

    SvaraRadera
  6. I like the valuable info you provide in your articles.
    I'll bookmark your weblog and check again here frequently. I am quite certain I will learn many new stuff right here! Good luck for the next!

    Also visit my weblog venapro hemorrhoid formula

    SvaraRadera