Min viktnedgång

LilySlim Weight loss tickers

fredag 28 januari 2011

5 dagar kvar!

Nu är det inte många dagar kvar! Jag lääääängtar!! Fast inatt drömde jag (igen) att jag är störtförkyld och att det är dagarna innan operation och jag får panik över att jag inte kommer att få opereras! Peppar, peppar så är jag än så länge frisk. Här hoppas vi inte på några sanndrömmar!

Flytet har gått jättebra, jag har fram tills igår inte känt hunger på en vecka. Snarare har det varit så att jag kl. 17 kommer på att jag måste äta trots att jag inte är ett dugg hungrig. Det är nog bara att vänja sig att äta efter klockan ett tag...

Men igår kände jag hunger flera gånger och idag på morgonen likaså. Nu rumlar det dessutom jättemycket i magen. Hoppas att det inte är något mer än tillfällig hunger... Snart dags att "äta"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar