Min viktnedgång

LilySlim Weight loss tickers

måndag 31 januari 2011

Galet nervös!

Idag är sista arbetsdagen. Imorgon vid 10 åker vi till Stockholm och Ersta.

Jag har hittills inte varit speciellt nervös. Det är klart att jag har tänkt mycket på operationen och många "tänk om..." har det funnits. Men idag är jag ett nervvrak! Jag sitter just och funderar på vad f*n jag gör på jobbet?! Mina tankar uppfylls av allt dåligt som kan hända och på att jag inte skrivit något testamente om något nu skulle hända. Jag är inte gift men sambo... Usch, varför lyckas jag inte tänka på alla bra saker som kommer att ske?!

Jag är livrädd nu och önskar bara att jag kunde knäppa med fingrarna och då vakna efter operationen och få beskedet att allt gått som det ska. Fast å andra sidan, skulle det funka då kunde jag lika väl önska att jag vore smal direkt, utan operation och med perfekt hud som inte hänger. Det vore nåt!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår PRECIS hur du känner och jag kände likadant. Till min fördel är att jag ju är gift, så samboproblemet hade jag inte. Däremot ville jag ändå skriva nåt till mina nära och kära, så det gjorde jag i lite panik kvällen innan operationen. Hade helst velat göra det lite mer genomtänkt.

    Du kanske ska göra nån grej ikväll, ber några föräldrar bevittna det. Så har du åtminstone skrivit nåt även om det SJÄLVKLART inte kommer hända nåt. Det kommer gå bra!

    Sen kanske du ska sjukskriva dig resten av dagen, du kommer troligtivis inte kunna jobba vettigt idag ändå.

    Lycka till i massor!!

    SvaraRadera
  2. Själv har jag "gett bort" hundarna inför operationen. "Om jag dör får du behålla honom, ok?"

    14 dagar kvar till MIN operation, roligt att hitta din blogg!

    SvaraRadera