Min viktnedgång

LilySlim Weight loss tickers

lördag 29 januari 2011

Resväskan har börjat fyllas...

Idag började jag packa resväskan inför tisdag då vi åker till Stockholm. Har tvättat lite kläder som ska med. Kommer förutom kläder att ha med mig tofflor, Iphone (världens bästa uppfinning där jag har både spel och mp3 att roa mig med), laddare, papper och penna, tidningar som kommit i veckan och hygienartiklar.

Funderar på om man får/bör ta med sig en egen huvudkudde. Hur har ni som redan är opererade gjort? Har ni tagit med egen kudde?

1 kommentar:

  1. Nej jag tog inte med egen kudde. På Sophiahemmet hade de riktigt sköna sängkläder och det kändes inte som jag saknade något sånt hemifrån.

    Papper och penna är jättesmart att ta med sig om du mår bra efter operationen så passa på att skriva ned operationsberättelsen direkt, annars glömmer man lätt saker.

    SvaraRadera