Min viktnedgång

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 18 januari 2011

Lite oväntat snart!

Igår när vi kom hem från jobben åkte vi och köpte pizza, favoritpizzan ska sägas. Efter middagen kom jag på att jag glömt gå igenom posten. Och där låg det. Brevet från Ersta!

Full av iver slet jag upp kuvertet och väntade mig se ett datum i början-mitten av mars. Tji fick jag. Den 1/2 ska jag träffa narkosläkaren och den 2/2 läggs jag på operationsbordet. Det är bara 2 veckor kvar!

Så den där pizzan blev lite oväntat "min sista måltid", idag börjar två veckors flyt på Modifast. Mer om varför man ska "flyta" veckorna innan operation återkommer jag till i ett separat inlägg.

Men shit! Nu händer det!

2 kommentarer:

  1. Hej Sandra.

    Grattis till din OP tid. Kan förstå att du blev glad när du fick en så snar tid.
    Själv opererades jag den 11/1 -11. så i dag är det en vecka sedan och jag mår helt fantastiskt.
    Fattar inte att jag haft så liiiite ont :)
    Läkaren sa, tänk på att det är en liten OP på utsidan men en stor OP på insidan, så jag förväntade mig att jag skulle få ont. Men nu kan jag nog andas ut blir nog inte värre, haha

    Kika gärna in på min blogg dår jag berättar om min resa.

    Ha det bra och lycka till.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till operationstiden och lycka till med flytet! :))

    SvaraRadera