Min viktnedgång

LilySlim Weight loss tickers

fredag 21 januari 2011

Fjärde dagen

Är nu inne på min fjärde flyt-dag och vilken skillnad! Jag mår bättre, är inte hungrig och är pigg som en lärka! Vad skönt att det inte tog längre tid den här gången heller!

Fick en kommentar till förra inlägget om hur viktigt det är att dricka vatten. Och det är det givetvis! Jag glömde skriva det i förra inlägget men man ska helst dricka 2-3 liter vatten/dag och jag dricker minst 3 liter. Jag brukar alltid dricka mycket vatten men nu är det extra viktigt.

Kanske skulle ta och nämna min startvikt... I helgen åker måttbandet (och kameran) fram. Den här viktresan ska noga dokumenteras! Men vikten i tisdags efter första dagens flyt visade på 116,5 kg. Igår vägde jag mig igen bara för skojs skull (jag vet att man inte ska fokusera på vågen och jag ska hädanefter bara väga mig en gång i veckan) och då visade den 115 kg. 1,5 kg på två dagar, det är inte så illa pinkat! :)

1 kommentar:

  1. Så skönt att du mår fint och är pigg. Det är faktiskt en härlig känsla. Haha pricis som jag med vågen, jag sa att jag skulle väga mig 1 gång i veckan men blev det så, haha neeej, det blev varje morgon när man va på toa, men å andra sidan så gick jag ner 11 kilo under flytet så det hände ganska mycket på vågen ändå. Förutom sista dagarna då jag tyckte att den stog still, men varför klaga på 11 kilo ??

    Hoppas du får fortsätta att må bra och vara pigg.

    Kram

    SvaraRadera