Min viktnedgång

LilySlim Weight loss tickers

måndag 24 januari 2011

Äcklig smak i munnen!

I helgen blev jag medveten om att det helt plötsligt smakade pyton i munnen. Jag har läst om att man kan utsöndra en acetonliknande doft när man är i ketos vilket jag alltså är nu. Nu har jag aldrig druckit aceton så jag vet inte riktigt om det är så här det smakar men det smakar vedervärdigt! Så här var det inte när jag gick på Cambridge i 8 veckor.

Igår tog jag ett tuggummi för att dölja smaken och satan i gatan vad gott det var! Hade jag inte fått det där tuggummit hade jag nog inte klarat flyta så länge till.

Vad är det som smakar så illa?!

1 kommentar:

  1. Tror de säger att det är fettsyror som luktar och smakar, inte helt hundra dock, men Rikigt Äckligt är det i alla fall.. *hua*

    SvaraRadera