Min viktnedgång

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 1 februari 2011

Imorgon smäller det!

Om 1,5 timme bär det av till Stockholm och Ersta. Att denna dagen äntligen har kommit, det trodde jag inte när jag gick till Vårdcentralen i juni förra året!

Jag har sovit som en prinsessa inatt, det trodde jag inte heller. Sova har i och för sig aldrig varit ett problem, jag kan sova nästan hur mycket som helst. Det jobbiga idag var att jag vaknade sjukt orolig inför morgondagen och jag satte mig nyss och skrev ett brev till min sambo som han hittar på huvudkudden när han går och lägger sig ikväll. Jag hade inte tänkt att skriva något eftersom jag har bestämt mig för att komma hem, men tyvärr kan jag inte bestämma allt här i världen. Tårarna rann när jag skrev brevet och jag har inte långt till gråt när jag bara tänker på det värsta som kan hända. Men jag tror att det var bra att gråta lite, det känns faktiskt lite lättare och bättre. Kanske lite av oron och rädslan rann ur mig tillsammans med tårarna?

Jag ska träffa narkosläkaren 13:05 idag och ska helst vara fastande. Jag är ännu inte hungrig, brukar dricka första Modifast runt 11. Men nog ska jag kunna hålla mig till efter läkarbesöket, det blir till att dricka mera vatten istället.

Kommer inte att ha mer än min Iphone med mig men jag ska försöka skriva lite i bloggen under min Ersta-vistelse. På återseende! :)

3 kommentarer:

  1. Det kommer att gå jättebra, Lycka till. Ser fram emot uppdateringar..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Stort Lycka till med op. Det bästa jag någonsin har gjort. Kram M

    SvaraRadera
  3. Tänker, undrar och funderar på hur det är med dig..?

    SvaraRadera