Min viktnedgång

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 2 februari 2011

Dagen D

Gårdagens träff med narkosläkaren gick bra, han lugnade ner mig betydligt. Träffade också sjuksköterska och sjukgymnast.

Runt 14 var jag på hotellet och spenderade tiden med att titta på TV med tokdålig bild, surfa och spela på iPhonen och prata med familj och vänner. Jag var förvånandsvärt lugn hela kvällen, det kändes skönt. Duschade innan jag somnade och sov ganska bra. Sängen var något hård och jag vaknade rätt ofta. Fick besked igår om att jag skulle vara på avdelningen kl 10 istället för kl 7 som tidigare besked var.

Vaknade 7 imorse och låg och tittade på TV tills det var dags att duscha igen. På med nytvättade kläder och så gick jag de 100 meterna till sjukhuset. Och här ligger jag nu.

Fick direkt när jag kom sätta på mig de fruktansvärt sexiga kläderna och sedan fick jag en säng, det sattes dropp och jag fick 8 tabletter att svälja, lugnande, smärtstillande, antibiotika och en tablett mot illamående. Min operationstid är runt 15 vilket innebär att jag har 3 timmars väntan. Men jag känner mig inte ett dugg nervös, vet inte om det beror på mediciberna... Wish me luck! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar