Min viktnedgång

LilySlim Weight loss tickers

fredag 18 februari 2011

En veckas förlängning

Eftersom kirurgen inte ringde mig igår ringde jag imorse till Ersta och fick bekräftat att jag fått beviljat ytterligare en veckas sjukskrivning. Så nu är jag sjukskriven t.o.m. 27 februari. Känns skönt att veta att jag har en vecka till på mig att vänja mig innan livet blir som vanligt.

Igår kväll när jag gick och la mig gjorde jag någon rörelse som gjorde att det drog till ordentligt i det översta titthålet, jag blev nästan rädd att jag slitit upp såret igen. Men så illa var det nog inte, det sitter visserligen plåster över så jag ser inte riktigt, men idag känns det som vanligt. Jag kan känna idag att det stramar lite mer i såren när agrafferna är borta, jag behöver tänka lite extra på hur jag reser mig från liggande läge. Jag längtar så tills såren är helt komplett läkta och jag kan äta som vanligt igen! Jag saknar knäckebröd, kött och framförallt faijtas som jag inte hann äta innan jag började med Modifast. Men snart, snart! Då ska här festas med faijtas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar