Min viktnedgång

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 22 februari 2011

Knäckebröd!

Åh, vad jag längtar efter knäckebröd! Knäckebröd med messmör, knäckebröd med mjukost, knäckebröd med kaviar, knäckebröd med makrill i tomatsås... jag vill ha knäckebröd!

Ringde just den andra av de två dietisterna på Ersta, den första tycker jag är för snorkig och gammalmodig så jag tänkte att jag ska fråga den yngre av dem om det är okej att snart få börja med knäckebröd. Men nä, då har hon semester till den 8 mars! Jag får helt enkelt stå ut tror jag, vill inte äventyra något innan jag fått det godkänt.

Fast å andra sidan vet jag att flera som opererats på andra sjukhus ganska tidigt har fått börja äta knäckebröd och att det är helt okej i puréperioden som jag ju i princip är i nu... Men men, den som väntar på nåt gott, eller hur?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar