Min viktnedgång

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 9 februari 2011

En vecka har passerat

Vad otroligt fort tiden går! Idag är det en vecka sedan jag opererades!

Jag mår bättre och bättre för varje dag och det är inte riktigt lika jobbigt att äta längre. De första dagarna hemma fick jag verkligen kämpa med att få i mig allt, varje "tugga" gjorde lite småont. Men nu går det lättare, jag känner fortfarande att jag inte gör så mycket annat än att äta men det känns bättre.

Fick igång magen i söndags, det kändes skönt. I måndags var det dags igen och då var jag hård i magen. Jag har inte börjat ta mina järntabletter eftersom jag inte fått igång magen tidigare men nu är det dags att börja ta dem. Måste bara hålla koll på magen och kanske köpa Lactulos att ha hemma om jag blir alltför hård i magen.

Vägde mig igår och vågen visade då -7,3 kg sedan flytstart den 18 januari, en siffra jag är helt nöjd med. Jag vill inte att vikten bara rasar av, då hinner varken huvud eller huden med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar