Min viktnedgång

LilySlim Weight loss tickers

måndag 14 februari 2011

Förlänga sjukskrivning

Har just pratat med kirurgmottagningen på Ersta, jag behöver förlänga min sjukskrivning. Det är i mina ögon vansinnigt att man bara ger två veckors sjukskrivning efter en sådan här operation! Kroppen är på inget sätt redo att gå tillbaka till en stressig arbetsmiljö så snart. Min sjukskrivning går ut på fredag, kirurgen ringer mig på torsdag om han har några invändningar eller frågor annars ska jag ringa på fredag igen och kolla om han förlängt den... Vad gör man annars? Att börja jobba om en vecka känns verkligen inte som ett alternativ. Visst mår jag bättre och bättre för varje dag, men jag har precis kunnat sluta med smärtstillande.

Håll tummarna för att jag slipper stångas med sjukvården/Försäkringskassan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar